What's new at Instaclause: nieuwe functies voor accountants
De start van het vierde kwartaal gaat bij Instaclause gepaard met een heleboel nieuwigheden. We lanceerden een Franstalige versie, maakten digitaal ondertekenen mogelijk en integreerden de ‘Vraag Klant’-functie. Lees verder en ontdek welke nieuwe features je in Instaclause kan verwachten.
Klanten in Brussel of Wallonië? Maak hun juridische documenten op in het Frans
Juridische documenten opstellen, doe je vanaf nu niet alleen in het Nederlands, maar ook in het Frans. Dankzij de Franstalige versie van Instaclause service je eenvoudig je klanten in Brussel of Wallonië. We integreerden de Waalse en Brusselse wetgeving in onze juridische documenten en zorgden voor versies in twee landstalen. Een overeenkomst maak je nu met enkele kliks zowel in het Nederlands als het Frans op. Zo begeleid je als accountant je klanten over taalgrenzen heen.
Met Instaclause maak je in een mum van tijd juridische documenten, zowel in het Nederlands als in het Frans.
Ontdek welke juridische documenten je kan maken met Instaclause
Digitaal ondertekenen doe je nu ook via Instaclause
Ben jij het beu om jouw juridische documenten te printen, te handtekenen en nadien in te scannen? Wel, wij ook. Daarom integreerden we in Instaclause enkele koppelingen om je documenten digitaal te ondertekenen. Gebruik je Penneo of OK!Sign voor je digitale handtekening, dan koppel je deze nu met je Instaclause-applicatie. Eens je juridisch document gegenereerd is, verzend je het met een druk op de knop naar jouw klant, die een mailtje ontvangt van jouw digitale ondertekeningstool. Heeft jouw klant het document ondertekend, ontvang je meteen een melding én staat de getekende versie klaar in Instaclause. Makkelijk, zonder twijfel.
Contracten of andere legal documents opstellen en meteen digitaal ondertekenen? Instaclause maakt het mogelijk.
Ontdek onze juridische software
Verifieer rechtstreeks bij je klant en finetune jouw juridisch document
Bij Instaclause kom je niet voor standaardmodellen of verouderde templates. Onze juridische documenten zijn steeds op maat. Daarom doorloop je eerst een volledige vragenflow, aangepast aan het document dat je nodig hebt. Stem je een bepaalde vraag liefst even af met je klant, die het antwoord mogelijk beter weet? Via de 'Vraag Klant'-functie vraag je het rechtstreeks aan je klant. Je klikt bij de gewenste vragen het vinkje 'Vraag Klant' aan en nodigt jouw klant vervolgens met een druk op de knop uit om deze vragen te bekijken in een zeer eenvoudige platformomgeving, met jouw logo en kleuren. Handig!
Klaar om deze functies uit te testen in jouw accountancykantoor? Opteer dan voor een van onze Expert- of Pro-pakketten. Schakel rechtstreeks over in de instellingen van het platform of boek een extra demo.